Zgodnie z obowiązującym prawem, klient posiada 14 dni na zwrot towaru. Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta. Ilość dni w ciągu, których można dokonać zwrotu towaru liczymy od daty odebrania przez Państwa przesyłki. Nie przyjmujemy zwracanego towaru przesyłką "za pobraniem" i nie zwracamy kosztu odesłania produktu do siedziby naszej firmy. Po upływie 14 dni prawo odstąpienia od umowy wygasa.
Aby odstąpić od umowy prosimy uprzejmie o powiadomieniu nas bok@babymama.pl
Prosimy o wypełnienie oświadczenia i wysłanie go na nasz adres podany w formularzu wraz ze zwracanym produktem lub produktami. Prosimy o nadawanie zwrotów listem poleconym, paczką pocztową lub kurierem. Nie ponosimy odpowiedzialności za odesłanie zwracanego towaru listem zwykłym (w razie zaginięcia przesyłki).
Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe podane w formularzu.
W celu zwrotu lub reklamacji, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji - Formularz zwrotu w PDF
Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu/reklamacji, wydrukowanie i dołączenie dokumentu do przesyłki. Formularz powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu, przyczyny reklamacji, daty zakupu i numer konta.
2. Odesłanie produktu - dołącz oryginał paragonu
Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt prosimy o odesłanie wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Warunkiem przyjęcia zwrotu lub wymiany jest odesłanie zakupionego towaru nienoszącego śladów użytkowania, w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, z nieoderwaną metką producenta. Produkt nie może być zdekompletowany. Prosimy o dołączenie oryginału paragonu z kasy fiskalnej (nie kopii ksero). W przypadku gdy wystawiona była faktura, prosimy jej nie wysyłać, wyślemy fakturę korektę.
3. Produty nie podlegające zwrotowi
Produkty, które nie podlegają zwrotowi to produkty medyczne, stosowane bezpośrednio w kontakcie z ciałem - takie jak: odciągacze pokarmu, aspiratory do noska, termometry, stymulatory bólu porodowego, kremy, wkładki laktacyjne lub rzeczy dostarczone w zapieczętowanych opakowaniach(zostały otwarte). Produkty takie mogą podlegać jedynie procedurze reklamacyjnej w przypadku wykrycia wady.
3. Wysyłka
Zwrot produkt lub reklamację należy wysłać na adres:
BabyMama.pl
ul. Dunikowskiego 10 m. 16
02-784 Warszawa
tel. 608017795
Chcesz wymienić towar lub zgłosić reklamację na wadliwy towar? Poniżej znajdziesz wskazówki.
Wymiana towaru
W przypadku wymiany towaru, obowiązują przy niej podobne zasady jak dla zwrotu. Prosimy uprzejmie tylko wcześniej o kontakt mailowy ze sklepem w celu uzgodnienia wymiany, e-mailem bok@babymama.pl. Koszt ponownej wysyłki ponosi klient.
Reklamacja wadliwego towaru
Kupujący ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym powiadomił sklep o zamiarze reklamowania towaru e-mailem bok@babymama.pl wraz z podaniem numeru zamówienia. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jej upływem na koszt własny. Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszt wysyłki zostanie zawrócony. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres sklepu lub po uzgodnieniu ze sklepem bezpośrednio do importera lub producenta. Prosimy również o pobranie, wydrukowanie i wypełnienie znajdującego się powyżej formularza, tak aby możliwe było zidentyfikowanie roszczeń kupującego.
Klauzula informacyjna
Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez właściciela sklepu www.babymama.pl będącego Administratorem danych jedynie w celach związanych ze zwrotem/wymianą towaru określonych w regulaminie sklepu przez czas niezbędny do realizacji zwrotu. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu zwrotu/wymiany.