
Zasady zwrotów w sklepie internetowym BabyMama.pl
Zgodnie z obowiązującym prawem, klient ma 14 dni na zwrot towaru. Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 tej ustawy.
Czas na dokonanie zwrotu liczymy od dnia odebrania przesyłki przez Państwa. Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy zwróconych towarów przesyłką "za pobraniem" i nie zwracamy kosztów odesłania produktu do naszej firmy.
Po upływie 14 dni prawo odstąpienia od umowy wygasa. Aby odstąpić od umowy, prosimy uprzejmie o powiadomieniu nas mailowo pod adresem sklepu: bok@babymama.pl
Procedura zwrotu i reklamacji
Prosimy o wypełnienie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wysłanie go razem ze zwracanym produktem lub produktami na nasz adres podany w formularzu. Zalecamy nadanie zwrotu listem poleconym, paczką pocztową lub kurierem. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki wysłane listem zwykłym, w przypadku ich zaginięcia. Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu, na wskazane przez Państwa konto bankowe podane w formularzu.
Kroki do wykonania przy zwrocie lub reklamacji:
1. Formularz zwrotu/reklamacji - Oświadczenie odstąpienia od umowy
Prosimy o wypełnienie oświadczenia, wydrukowanie go i dołączenie do przesyłki. Formularz powinien zawierać następujące dane:
- Imię i nazwisko
- Adres e-mail lub adres do korespondencji
- Numer telefonu
- Nazwa produktu
- Przyczyna reklamacji lub zwrotu
- Data zakupu
- Numer konta bankowego (w przypadku zwrotu pieniędzy)
2. Odesłanie produktu — dołącz oryginał paragonu
Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt, prosimy o odesłanie go wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Produkt musi spełniać następujące warunki:
- Towar nie może nosić śladów użytkowania.
- Produkt musi być w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z nieoderwaną metką producenta.
- Produkt nie może być zdekompletowany.
Prosimy również o dołączenie oryginału paragonu (nie kopii ksero). W przypadku, gdy wystawiona została faktura, prosimy jej nie wysyłać. Wyślemy fakturę korygującą po otrzymaniu zwrotu.
3. Produkty, które nie podlegają zwrotowi
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwrotowi nie podlegają produkty medyczne w tym:
- Aspiratory do noska
- Monitor medyczny Nanny
- Poduszka Mimos
- Stymulatory bólu porodowego Body Clock Elle Tens
- Odciągacze pokarmu
- Termometry
- Wkładki laktacyjne
- Produkty podlegają jedynie reklamacji
* Zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. nr 126, poz. 1381 z późniejszymi zmianami) produkty lecznicze i wyroby medyczne (posiadające europejski certyfikat jakości CE) nie podlegają zwrotowi. Produkty te mogą jedynie podlegać procedurze reklamacyjnej w przypadku wykrycia wady.
4. Wysyłka — zwrot lub reklamację należy wysłać na adres:
BabyMama.pl
Dunikowskiego 10 m. 16
02-784 Warszawa
tel. 608017795
Wymiana wadliwego towaru
W przypadku wymiany towaru obowiązują podobne zasady jak przy zwrocie. Prosimy uprzejmie o wcześniejszy kontakt mailowy z naszym sklepem w celu uzgodnienia szczegółów wymiany, pisząc na adres: bok@babymama.pl. Koszt ponownej wysyłki towaru ponosi klient.
Reklamacja wadliwego towaru
Kupujący ma obowiązek zwrócić towar sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym powiadomił sklep o zamiarze reklamacji towaru, wysyłając e-mail na adres: bok@babymama.pl i podając numer zamówienia. Aby zachować termin, wystarczy odesłać towar na własny koszt przed upływem 14 dni.
Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszt wysyłki zostanie zwrócony. W takim przypadku towar należy odesłać na adres sklepu lub, po uzgodnieniu ze sklepem, bezpośrednio do importera lub producenta.
Prosimy również o pobranie, wydrukowanie i wypełnienie formularza reklamacyjnego (dostępnego powyżej), aby umożliwić identyfikację roszczeń kupującego.
Klauzula informacyjna
Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez właściciela sklepu BabyMama.pl, będącego Administratorem danych, wyłącznie w celach związanych ze zwrotem lub wymianą towaru, zgodnie z regulaminem sklepu, przez czas niezbędny do realizacji zwrotu. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu zwrotu lub wymiany.