Nasze marki
Zwroty i reklamacje

Zgodnie z obowiązującym prawem, klient posiada 14 dni na zwrot towaru. Ilość dni w ciągu, których można dokonać zwrotu towaru liczymy od daty odebrania przez Państwa przesyłki. Nie przyjmujemy zwracanego towaru przesyłką "za pobraniem" i nie zwracamy kosztu odesłania produktu do siedziby naszej firmy. Po upływie 14 dni prawo odstąpienia od umowy wygasa. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt lub wymienić go na inny,  prosimy uprzejmie o wypełnienie oświadczenia i wysłanie go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem lub produktami. Prosimy o  nadawanie zwrotów listem poleconym, paczką pocztową lub kurierem. Nie ponosimy odpowiedzialności za odesłanie zwracanego towaru listem zwykłym (w razie zaginięcia przesyłki). 

Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe podane w formularzu wymiany/reklamacji/zwrotu. 

W celu złożenia reklamacji, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji - Formularz zwrotu w PDF

Prosimy o wypełnienie  formularza zwrotu/reklamacji, wydrukowanie i dołączenie dokumentu do przesyłki. Formularz powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu, przyczyny reklamacji, daty zakupu.

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Warunkiem przyjęcia zwrotu lub wymiany jest odesłanie zakupionego towaru nienoszącego śladów użytkowania, w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, z nieoderwaną metką producenta. Produkt nie może być zdekompletowany. Prosimy o dołączenie oryginału paragonu z kasy fiskalnej (nie kopii ksero). W przypadku gdy wystawiona była faktura, prosimy jej nie wysyłać, wyślemy fakturę korektę. Produkty, które nie podlegają zwrotowi to produkty medyczne, stosowane bezpośrednio w kontakcie z ciałem - takie jak: odciągacze pokarmu, aspiratory do noska, termometry, kremy, wkładki laktacyjne. Produkty takie mogą podlegać jedynie procedurze reklamacyjnej w przypadku wykrycia wady.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

BabyMama.pl Katarzyna Pawłowska
ul. Dunikowskiego 10 m. 16
02-784 Warszawa

Chcesz wymienić towar lub zgłosić reklamację na wadliwy towar? Poniżej znajdziesz wskazówki.

Wymiana towaru

W przypadku wymiany towaru, obowiązują przy niej podobne zasady jak dla zwrotu. Prosimy uprzejmie tylko wcześniej o kontakt  mailowy ze sklepem w celu uzgodnienia wymiany, e-mailem bok@babymama.pl. Koszt ponownej wysyłki ponosi klient.

Reklamacja wadliwego towaru

Kupujący ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym powiadomił sklep o zamiarze reklamowania towaru e-mailem bok@babymama.pl wraz z podaniem  numeru zamówienia. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jej upływem na koszt własny. Jeśli reklamacja zostanie uznana,  koszt wysyłki zostanie zawrócony. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres sklepu lub po uzgodnieniu ze sklepem bezpośrednio do importera lub producenta. Prosimy również o pobranie, wydrukowanie i wypełnienie znajdującego się powyżej formularza, tak aby możliwe było zidentyfikowanie roszczeń kupującego.


 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl