Nasi klienci oceniają nas na 4,9/5 ⭐⭐⭐⭐⭐

Darmowa dostawa od 299 zł

Codziennie wysyłamy do Was paczki 🚚 📦

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?

Do darmowej dostawy: 299.00 zł

0,00 zł 0

Zawartość koszyka

Potrzebujesz jeszcze 299.00zł do darmowej dostawy.

Koszt dostawy od:
suma: 0,00 zł
Przejdź do podsumowania
Zwroty i reklamacje

Zasady zwrotów w sklepie internetowym BabyMama.pl

Zgodnie z obowiązującym prawem, klient ma 14 dni na zwrot towaru. Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 tej ustawy.

Czas na dokonanie zwrotu liczymy od dnia odebrania przesyłki przez Państwa. Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy zwróconych towarów przesyłką "za pobraniem" i nie zwracamy kosztów odesłania produktu do naszej firmy.

Po upływie 14 dni prawo odstąpienia od umowy wygasa. Aby odstąpić od umowy, prosimy uprzejmie o powiadomieniu nas mailowo pod adresem sklepu: bok@babymama.pl

Procedura zwrotu i reklamacji

Prosimy o wypełnienie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wysłanie go razem ze zwracanym produktem lub produktami na nasz adres podany w formularzu. Zalecamy nadanie zwrotu listem poleconym, paczką pocztową lub kurierem. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki wysłane listem zwykłym, w przypadku ich zaginięcia. Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu, na wskazane przez Państwa konto bankowe podane w formularzu.

Kroki do wykonania przy zwrocie lub reklamacji:

1. Formularz zwrotu/reklamacji - Oświadczenie odstąpienia od umowy

Prosimy o wypełnienie oświadczenia, wydrukowanie go i dołączenie do przesyłki. Formularz powinien zawierać następujące dane:

  • Imię i nazwisko
  • Adres e-mail lub adres do korespondencji
  • Numer telefonu
  • Nazwa produktu
  • Przyczyna reklamacji lub zwrotu 
  • Data zakupu
  • Numer konta bankowego (w przypadku zwrotu pieniędzy)

2. Odesłanie produktu — dołącz oryginał paragonu

Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt, prosimy o odesłanie go wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Produkt musi spełniać następujące warunki:

  • Towar nie może nosić śladów użytkowania.
  • Produkt musi być w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z nieoderwaną metką producenta.
  • Produkt nie może być zdekompletowany.

Prosimy również o dołączenie oryginału paragonu (nie kopii ksero). W przypadku, gdy wystawiona została faktura, prosimy jej nie wysyłać. Wyślemy fakturę korygującą po otrzymaniu zwrotu.

3. Produkty, które nie podlegają zwrotowi

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwrotowi nie podlegają produkty medyczne w tym:

  • Aspiratory do noska
  • Monitor medyczny Nanny
  • Poduszka Mimos
  • Stymulatory bólu porodowego Body Clock Elle Tens
  • Odciągacze pokarmu
  • Termometry
  • Wkładki laktacyjne
  • Produkty podlegają jedynie reklamacji

Zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. nr 126, poz. 1381 z późniejszymi zmianami) produkty lecznicze i wyroby medyczne (posiadające europejski certyfikat jakości CE) nie podlegają zwrotowi. Produkty te mogą jedynie podlegać procedurze reklamacyjnej w przypadku wykrycia wady.

4. Wysyłka — zwrot lub reklamację należy wysłać na adres:

BabyMama.pl
Dunikowskiego 10 m. 16
02-784 Warszawa
tel. 608017795

Wymiana wadliwego towaru 

W przypadku wymiany towaru obowiązują podobne zasady jak przy zwrocie. Prosimy uprzejmie o wcześniejszy kontakt mailowy z naszym sklepem w celu uzgodnienia szczegółów wymiany, pisząc na adres: bok@babymama.pl. Koszt ponownej wysyłki towaru ponosi klient.

Reklamacja wadliwego towaru

Kupujący ma obowiązek zwrócić towar sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym powiadomił sklep o zamiarze reklamacji towaru, wysyłając e-mail na adres: bok@babymama.pl i podając numer zamówienia. Aby zachować termin, wystarczy odesłać towar na własny koszt przed upływem 14 dni.

Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszt wysyłki zostanie zwrócony. W takim przypadku towar należy odesłać na adres sklepu lub, po uzgodnieniu ze sklepem, bezpośrednio do importera lub producenta.

Prosimy również o pobranie, wydrukowanie i wypełnienie formularza reklamacyjnego (dostępnego powyżej), aby umożliwić identyfikację roszczeń kupującego.

Klauzula informacyjna

Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez właściciela sklepu BabyMama.pl, będącego Administratorem danych, wyłącznie w celach związanych ze zwrotem lub wymianą towaru, zgodnie z regulaminem sklepu, przez czas niezbędny do realizacji zwrotu. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu zwrotu lub wymiany.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl