Kod rabatowy 5%
Kod rabatowy został wysłany na skrzynkę e-mail.
Usuń spację po wpisaniu adresu e-mail.
Kod rabatowy został wysłany na maila.

Podaj nam adres, na który wyślemy kod:





Zgadzam sie na wysyłkę newslettera od Babymama na podany adres e-mail. *Pole wymagane


0

Reklamacja, wymiana i zwrot

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów - Sprzedający gwarantuje Państwu prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia wymiany/zwrotu jest odesłanie zakupionego towaru nienoszącego śladów użytkowania, w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, nieoderwaną metką producenta i nie może być zdekompletowany i z dołączonym ORYGINAŁEM PARAGONU z kasy fiskalnej nie kopią ksero, a w przypadku gdy wystawiona była faktura prosimy jej nie wysyłać, wyślemy fakturę korektę. By zwrócić towar - prosimy również o pobranie, wydrukowanie i wypełnienie zamieszczonego poniżej formularza oraz odesłanie go wraz z towarem na adres sklepu, który znajduje się w formularzu wymiany/reklamacji/zwrotu towaru. Jak postępować w przypadku zwrotu znajdą Państwo w regulaminie VII. Prawo odstąpienia od umowy.

Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu towaru na wskazane przez Państwa konto bankowe w formularzu wyminy/reklamacji/zwrotu. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Zalecamy nadawanie zwrotu listem poleconym lub jako paczka pocztowa. Nie ponosimy odpowiedzialności za odesłanie zwracanego towaru listem zwykłym ( w razie zaginięcia przesyłki). Każdy towar zakupiony w naszym sklepie możecie Państwo zwrócić w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny. Ilość dni w ciągu, których można dokonać zwrotu towaru liczymy od daty odebrania przez Państwa przesyłki. Zwrot przelewu lub gotówki tylko na podane w formularzu konto.

Uwaga! Nie przyjmujemy zwracanego towaru przesyłką "za pobraniem" i nie zwracamy kosztów zwrotu.

Po upływie 14 dni prawo odstąpienia od umowy wygasa.

Wymiana - obowiązują przy niej podobne zasady jak dla zwrotu, tylko prosimy wcześniej o kontakt ze sklepem w celu uzgodnienia wymiany, e-mailem bok@babymama.pl z numeremk zamówienia, nie telefonicznie.
 
Reklamacja - kupujący ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym powiadomił o reklamacji e-mailem bok@babymama.pl. z numerem zamówienia. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jej upływem na koszt własny. Jeśli reklamacja zostanie uznana koszt wysyłki zostanie zawrócony. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres sklepu lub po uzgodnieniu z kupującym/sprzedającym bezpośrednio do importera lub producenta. Prosimy również o pobranie, wydrukowanie i wypełnienie znajdującego się powyżej formularza, tak aby możliwe było zidentyfikowanie roszczeń kupującego.
Jak postępować w przypadku reklamacji znajdą Państwo w regulaminie VI. Reklamacja.
 
Produkty nie podlegają zwrotowi - to produkty medyczne, które stosowane są bezpośrednio w kontakcie z ciałem - takie jak: odciągacze pokarmu, aspiratory do noska, termometry, kremy, wkładki laktacyjne. Produkty tych kategorii mogą podlegać jedynie procedurze reklamacyjnej w przypadku wykrycia wady.


Do wydrukowania lub pobrania plik PDF lub DOC:

Formularz reklamacji/wymiany/zwrotu towaru (PDF)*

Formularz reklamacji/wymiany/zwrotu towaru (DOC)** Word 97-2003.doc

ADRES KORESPONDENCYJNY DO ZWROTÓW:
 
BabyMama.pl
Ul. Dunikowskiego 10/16
02-784 Warszawa
tel. 602 178 731
 

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2016 BabyMama.pl
Kontakt ze sklepem