Zwroty i reklamacje

Zgodnie z obowiązującym prawem, klient posiada 14 dni na zwrot towaru. Ilość dni w ciągu, których można dokonać zwrotu towaru liczymy od daty odebrania przez Państwa przesyłki. Nie przyjmujemy zwracanego towaru przesyłką "za pobraniem" i nie zwracamy kosztu odesłania produktu do siedziby naszej firmy. Po upływie 14 dni prawo odstąpienia od umowy wygasa.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt lub wymienić go na inny, prosimy uprzejmie o powiadomieniu nas bok@babymama.pl i wypełnienie oświadczenia i wysłanie go na nasz adres podany w formularzu wraz ze zwracanym produktem lub produktami. Prosimy o  nadawanie zwrotów listem poleconym, paczką pocztową lub kurierem. Nie ponosimy odpowiedzialności za odesłanie zwracanego towaru listem zwykłym (w razie zaginięcia przesyłki). 

Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe podane w formularzu. 

W celu zwrotu lub reklamacji, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji - Formularz zwrotu w PDF

Prosimy o wypełnienie  formularza zwrotu/reklamacji, wydrukowanie i dołączenie dokumentu do przesyłki. Formularz powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu, przyczyny reklamacji, daty zakupu i numer konta.

2. Odesłanie produktu - dołącz oryginał paragonu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Warunkiem przyjęcia zwrotu lub wymiany jest odesłanie zakupionego towaru nienoszącego śladów użytkowania, w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, z nieoderwaną metką producenta. Produkt nie może być zdekompletowany. Prosimy o dołączenie oryginału paragonu z kasy fiskalnej (nie kopii ksero). W przypadku gdy wystawiona była faktura, prosimy jej nie wysyłać, wyślemy fakturę korektę. Produkty, które nie podlegają zwrotowi to produkty medyczne, stosowane bezpośrednio w kontakcie z ciałem - takie jak: odciągacze pokarmu, aspiratory do noska, termometry, kremy, wkładki laktacyjne. Produkty takie mogą podlegać jedynie procedurze reklamacyjnej w przypadku wykrycia wady.

3. Wysyłka

Zwrot produkt lub reklamację należy wysłać na adres:

BabyMama.pl
ul. Dunikowskiego 10 m. 16
02-784 Warszawa
tel. 602178731

Chcesz wymienić towar lub zgłosić reklamację na wadliwy towar? Poniżej znajdziesz wskazówki.

Wymiana towaru

W przypadku wymiany towaru, obowiązują przy niej podobne zasady jak dla zwrotu. Prosimy uprzejmie tylko wcześniej o kontakt  mailowy ze sklepem w celu uzgodnienia wymiany, e-mailem bok@babymama.pl. Koszt ponownej wysyłki ponosi klient.

Reklamacja wadliwego towaru

Kupujący ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym powiadomił sklep o zamiarze reklamowania towaru e-mailem bok@babymama.pl wraz z podaniem  numeru zamówienia. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jej upływem na koszt własny. Jeśli reklamacja zostanie uznana,  koszt wysyłki zostanie zawrócony. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres sklepu lub po uzgodnieniu ze sklepem bezpośrednio do importera lub producenta. Prosimy również o pobranie, wydrukowanie i wypełnienie znajdującego się powyżej formularza, tak aby możliwe było zidentyfikowanie roszczeń kupującego.

Klauzula informacyjna

Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez właściciela sklepu www.babymama.pl będącego Administratorem danych jedynie w celach związanych ze zwrotem/wymianą towaru określonych w regulaminie sklepu przez czas niezbędny do realizacji zwrotu. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu zwrotu/wymiany.


 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl